We hebben er met z’n allen hard aan getrokken om Senioren 1 te laten winnen, maar helaas. Het gala had met de winst van het kata-judoduo een verrassende winnaar. Dat mocht de pret niet drukken. Na een heel onderhoudende avond in de grote zaal van de schouwburg werd er nog tot in de kleine uurtjes een feestje gebouwd in de studio-zaal. Hierbij deed KV Tilburg spreekwoordelijk het licht uit. Ondanks dat we niet me de winst naar huis zijn gegaan kunnen we terugkijken op een zeer geslaagde avond.

Nieuwsgierig naar het promotiefilmpje? Klik: https://youtu.be/1Xhv-po4Va8

Ook de foto’s van de avond staan op Facebook: Klik: https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=pfbid02qiFTaX5ZGrFbZXXRkrsg8E3zSAdw8d1Z4Gsfw21R3E63z99KEMFFAr7PCz9yLX8sl&id=100063725282812

Update Tekenen voor de Toekomst

In de eerste periode na de jaarwisseling zijn de verschillende werkgroepen bij elkaar gekomen. De geschiedenis, omgeving en cultuur zijn de drie werkgroepen die op dit moment verschillende factoren in kaart brengen.

De geschiedenis van de vereniging wordt in kaart gebracht d.m.v. een verkorte tijdlijn van KV Wandelbos en KV Volt, de fusie en een uitgebreider stuk over de afgelopen 20 jaar, waarin er enorm veel bereikt is met de club.

De werkgroep omgeving is bezig geweest met DESTEP. Lang verhaal kort: verschillende factoren in de omgeving hebben invloed op onze club, denk hierbij aan: andere sporten in de omgeving, de invloed van de economie op onze vereniging, nu én in de toekomst? Wat doet individualisering met onze vereniging? Technologische ontwikkelingen....

Voor jullie de (voorlopig) belangrijkste werkgroep om in de gaten te houden is de werkgroep Cultuur!

Door middel van een enquête of poll, wordt er binnenkort gevraagd om je stem te laten horen over de (sport)cultuur die heerst binnen onze vereniging.

Op deze manier heb jij als speler, ouder of andere betrokkenen als eerste invloed op het in kaart brengen van de cultuur en voor een betere ontwikkeling binnen onze vereniging. Vervolgstappen worden in een later bericht gedeeld!

Komende dinsdag zitten wij met de volledige groep en gemeente weer bij elkaar de ontwikkelingen te delen en weer stappen vooruit te maken.

Vanuit de werkgroep,

Bjorn Janssen

Statiegeld voor het jeugdkamp!

De kampcommissie heeft de eerste vergadering voor het Jeugdkamp 2023 (18 tot en met 21 mei. Jij gaat toch ook mee?!) er weer op zitten.

Het thema is bedacht, de spellen zijn verdeeld en is vooral veel gelachen. Helaas hebben we ook moeten concluderen dat de kosten gestegen zijn.

En daarom hebben we je hulp nodig!

In de kantine staat een grote container voor het verzamelen van lege flessen. De opbrengst hiervan gaat naar het jeugdkamp!

Flessen uit alle supermarkten en van alle merken mogen hierin gegooid worden. Neem dus vooral flessen van thuis, de buren, opa en oma, enz mee en gooi ze in de container. Help jij ook mee?

Vanuit de kampcommissie,
    Melissa van Beuningen

Naomi in Oranje <21?
    Afgelopen weekend hoorden we dat Naomi de Kroon uitgenodigd is om mee te trainen bij Oranje <21. Nadat Naomi bij ons de jeugdopleiding heeft genoten, is ze (samen met zus Quinty) vertrokken naar DeetosSnel om daar uit te groeien tot vaste waarde in DeetosSnel1. Wij zijn als club onwijs trots dat Naomi meespeelt voor een plek in Oranje!

Namens de club wensen we Naomi veel succes en plezier tijdens deze oefenperiode.

Vanuit de TC en het bestuur
    Bjorn Janssen en Erik Mentink