• Beste Leden, ouders en vrijwilligers,

Nu het KNKV het programma bekend heeft gemaakt, is er door de kantinecommissie een overzicht gemaakt met hierin de benodigde aantal vrijwilligers per tijdsblok voor achter de bar of voor in de keuken.

In het overzicht zie je rode en groene vakken, rood betekent dat de dienst om die tijd nog niet is ingevuld. Op het moment dat je je voor- en achternaam invult in een rood vak kleurt deze daarna groen zodat iedereen ziet dat de dienst op die tijd ingevuld is.

Let op invullen kan alleen via de computer, lukt invullen niet stuur de gewenste bardienst door aan de kantinecommissie

Wij vertrouwen erop dat iedereen zijn verantwoordelijkheid neemt om zich in te schrijven voor een bardienst, mocht blijken dat diensten niet ingevuld worden zullen er teams toegewezen worden. Dit betekend dat je ingedeeld wordt als het jouw net niet goed uitkomt.

Bij nu invullen kun je dus een bardienst draaien waneer het jouw het beste uitkomt!

Bij vragen kun je contact opnemen met de kantinecommissie

de kantinecommissie